Merhabalar,
Yaklaşık 1 ay önce 5.9 çıktı insülin direncim.
1 aydır aralıklı oruç yapıyorum ve toplamda 8 kg verdim.
Bu süre zarfında 2-3 defa hipoglisemi yaşadım... Dün akşam tekrar yaşadım ve bu sabah doktora gittim.
Kan tahlilime bakıldı ve insülin direncim 1 ayda 8 kg'ye rağmen 5.9'dan 5.87'ye gerilemiş sadece. İnanılmaz derecede moralim bozuldu.
İlaç vermişti doktor, ilaç inanılmaz şişkinlik yaptığı için kullanmamıştım

Şimdi ilacada tekrardan başladım.
Ne kadarlık süreçte gerçekten insülin direnci normal seviyelere gelmesi beklenir.
Diyet konusunda derdim yok. 1 aydır yaptığım için artık alıştım sayılır. Tek sorun hipoglisemi yaşamak.
O anlardan sonra en az 2 gün depresif bir halde geziyorum

Dışarı çıkamaz haldeyim, heran bir şey olur, şekerim düşer diye korkuyorum.
Kısacası b*k gibi bir durumdayım son 1-2 aydır...
Kilo verme sürecim:
9 Şubat 2023 - 135,5 KG (başlangıç)
12 Mart 2023 - 127 KG