Niye kasıyorsunuz ki. Madem hassasiyetiniz var, gidiyorsunuz islami bankaya faize faiz demiyorlar kâr payı diyolar, çalışan herkes kâr payı diyor, internet şubesinde de kâr payı yazıyor.
Kâr payı diye diye okuya okuya kâr payı olduğuna inanıyorsunuz ve mutlu huzurlu bir şekilde paranız kâr getirisi sağlıyor. Faiz değil kâr.