Yaşadığım bir çok garip olay var;
Merhaba ben r10 dan felan Erkek arkadaşım yarın tusa girecek virüs girmiş pc ye ne olur yardımcı olun..
_ Peki uzaktan yardım verin bakayım
( makinada öyle bir virüs var ki mouse oynamıyor çıktım)
Bir bilgisayarcı ya gidip yardım alın dedim.
10 dk sonra
_ mustafa sen misin? Benim oğlanın bilgisayarına bağlanıp virüs koymuşsun ayıp degilmi?

Şaka olmalı diyorum değil....
Arkadan Dr. Arkadaş sesi geliyor
- baba böyle birşey yoktu bende anlamadım o yaptı.

ALLAH'ım....
Kızı aradım la dedim Manyak mısın nesiniz..ara şu mal lara söyle benim kim olduğumu....
Özür diledi kapattı