taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam banada saçma geldi bu işlemler. araç devredip banka imzalar kasko sigorta bekleyecegiz birde mesai saati geçse o bankada hesap no yok hepten yandik
ben izmit banka şubesi İstanbul'da
taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen en kötü anahtarı ödeme tamamı geldikten sonra veririm artık
genel olarak sistem güven vermedi ama bilsem böyle yok derdim
Hocam çekinecek bir durum yok aslında, aksi bir durum olduğunu varsayalım. Dava yolunda haklı çıkarsınız fakat boşuna uğraşmış ve vakit kaybetmiş olursunuz. Diyelim aracınızda kredi olsaydı ve krediyi siz ödeyemeyecek durumda olsaydınız, bu sefer alıcı sizin kredinizi kapatıp almak zorunda kalacaktı.

Kredili satış ve alış işlemlerinde biraz karşılıklı güven önemli oluyor.