Merhabalar

@ismailadem; adına az önce açılan şikayet konusunu gördükten sonra yazmak istedim. İlgili şikayet açık söylemek gerekirse şikayet saçma geldi, tamam hesap bilgileri veriliyor bir güven sorunu yaşanabilir ama 0 hesapta bile işlem yapıyorlar ve yaptılar da. Ben denemek için 0 hesap ilettim ilk videodan etkisini gördüm hesap bende de açık bende giriyorum hiçbir sorun yok, ilk mail ve telefon numarası da bende zaten. Bende ilk başta kuşkulandım ama valla ilk günden adam işinin hakkını verdi başka bir şey demeye gerek yok. Dediğim gibi hizmet sonlansın sonlandıktan sonra hesap gelişimini de konuya ekleyeceğim.

Teşekkürler.