bendede sebebini anlamadığım biçimde sitemde reklam gösterilmesine rağmen linklerimede tıklanılmasına rağmen biranda gösterimlerim sıfıra yaklaştı düştü bir hocamızdan hızlandırma hizmeti almıştım o yaptıktan sonra dedim acaba sitem yurt dışı kullanıcılar tarafından gözükmüyor mu diye
şimdi senin böyle yorumun olunca hocam tarihe baktım ve ben 2 haftayı geçtim 3.haftama giriyorum acaba bundan mı kaynaklı diye düşünmüyor değilim
valla hocam adsense dışı bir mgid var iyi. işte adsense de usa tbm çöp oldu resmen acaba diyorum amerika vergi bilgisini mi hatalı yaptım o kesiyor anlamadım