merhaba aracımı sattıcam kısmetse yarın arac ıcın yarı bir kısmını kredi ile alacak..... bankaya ruhsat verdik karşı tarafın kredisi cıktı . İSTANBULDA şube
ben izmitteyim satış işleri nasıl olaca acaba
araç devrinden sonra ruhsat bankaya verilecek ve kredi için banka gitmesi gerek alıcının ardından banka bana ödeme yapıyormuş.
risklı sıkıntılı bir durum olabilir mi bu aşamada