Yerli ve Milli dediğimiz ürüne bu fiyatta nasıl uygun diyebiliyorsunuz aklım almıyor.
Neresi uygun arkadaşlar?
1. ilkkez bu işe giriyorsun. 2. şuan benzinli megan 700 bin lira. 3. dünya çapında çip sorunu ve mazor dizel bitirme üzerine sisteme geçilmeye çalışıyorsa.
evet bu çok uygun bir fiyat denilebilir. sen alabilirsin alamazsın tartışmasına gelince. bunu alamıyorsan zaten hiç bir arabayı alamazsın.
bir şahin fiyatına yada doğan fiyatını bekliyorsan yanlırsınız.