Arkadaşlar sizce global büyük firmalardan ayda ortalama 2000-3000 tl ye sunucu kiralamak mı mantıklı yoksa 20-25 bin tl bandı bir sunucu satın almak mı? Sunucu satın aldıktan sonra ek giderlerimiz ne olur?
Merhaba,
Uzun süreli kullanım yapacaksanız sunucu satın alıp bir barındırma firmasına vererek sadece aylık barındırma ve ip giderlerini ödersiniz.