Arkadaşlar sizce global büyük firmalardan ayda ortalama 2000-3000 tl ye sunucu kiralamak mı mantıklı yoksa 20-25 bin tl bandı bir sunucu satın almak mı? Sunucu satın aldıktan sonra ek giderlerimiz ne olur?
Barınma ücreti ve ip adresi ücreti gideriniz olur hocam.