canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etik değildir, şikayet konusu açabilirsiniz.
voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurallara göre yasak. Kisi sizden talep etmedikce özel mesajdan reklam mesaji atamazsiniz.
DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etik değil aynı konu oldu ve şikayet açıldı uyarıldı bir daha yapması durumunda kesin ceza alır.
msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etik degil, ispatla beraber sikayet açabilirsiniz
muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret baltalamaya girer bu resmen
Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etik değil.
At1lla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda pm üzerinden reklam yapmak yasaktır. İşin içine birde ticaret baltalama giriyorsa elbette şikayet açma hakkına sahipsiniz
Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin şikayet hakkınız varmı emin değilim ama pm attığı adamların şikayet hakkı var
Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.

@fakehesap; eğer ki yapmış olduğunuz bu hatayı tekrar yaparsanız hakkınızda şikayet konusu açılacaktır. Bilginiz olsun