Etik değildir, şikayet konusu açabilirsiniz.
Kurallara göre yasak. Kisi sizden talep etmedikce özel mesajdan reklam mesaji atamazsiniz.
Etik değil aynı konu oldu ve şikayet açıldı uyarıldı bir daha yapması durumunda kesin ceza alır.
Etik degil, ispatla beraber sikayet açabilirsiniz
Ticaret baltalamaya girer bu resmen
Forumda pm üzerinden reklam yapmak yasaktır. İşin içine birde ticaret baltalama giriyorsa elbette şikayet açma hakkına sahipsiniz
Sizin şikayet hakkınız varmı emin değilim ama pm attığı adamların şikayet hakkı var
Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.
@fakehesap; eğer ki yapmış olduğunuz bu hatayı tekrar yaparsanız hakkınızda şikayet konusu açılacaktır. Bilginiz olsun