Arkadaşlar merhaba, Stripe ile ilk satışımı 5 Mart günü yaptım. Paranın Wise hesabıma geçmesi için tahmini tarih 13 Mart yazıyordu. İlk ödemenin 1 hafta sonra, sonraki ödemelerin ertesi gün hesabıma geçeceğini duymuştum. Bundan yana bi sorunum yok.
13 mart günü kontrol ettim, ertesi gün yatacak yazdı. Bugün kontrol ettim, yarın yatacak yazıyor. Bu böyle böyle nereye kadar gidecek? Yoksa hesabımda mı bi problem var acaba?
Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi çalışmalar