Merhabalar, açık arttırma için açmış olduğum konudan teklif veren kişilere ulaşarak, açık arttırma ile satmış olduğum hizmetin benzerini sağlamayı teklif eden birisi mevcut. Bu durumla karşılaşan kişiler bana bunu ilettiler ve forumda kim olduğunu da çok iyi biliyorum. Yapmış olduğu bu şey etik midir, forum kurallarına aykırı mıdır , şikayet hakkım mevcut mudur? Yorumlarınızı bekliyorum.
@
fakehesap; eğer ki yapmış olduğunuz bu hatayı tekrar yaparsanız hakkınızda şikayet konusu açılacaktır. Bilginiz olsun