hocam ssl uçmuş olabilir mi. yada reklamlarınız html ile üst üste gelme durumu varmı. Otomatik mi manuel reklamlarımı kullanıyordunuz. Çerez politikası ve üye girişi gibi durumlar var mı sitenizde. Uyarı verir normalde basit şeylerde.
Otomatik reklamlar, loglara baktım SSL hiç patlamamış. Üye girişi yok, çerez politikasından gizlilik politikasına kadar her şey mevcut. Sadece dün bir domain sattım, adsense'imde ekliydi ancak ben domaini silmeyi unuttum. Alan arkadaşta tüm içeriği silmiş. Acaba ondan dolayı olabilir mi?