mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hayır asla w@rez tema kullanmam hiçbir sitemde, özellikle dikkat ederim buna. Sabah sabah moralim alt üst oldu...
Çok geçmiş olsun hakikaten can sıkıcı bir olay oluyor.