olmamasının sebebi nekadar günlük para yakıyor merkez bankası her yaktığında birleşik Arap emirlikleri Güney Kore swap yapılan birçok yerin parası ile Buda seçim yaklaştığı için 2 yıldır yapıyorlar. Önlerinde uzun süre olsa inan 40 değil 100 bile olabilirdi. Her dolar yaktığında merkez bankası bizim cebimize kurşun sıkıyor. Laik bir ülkede nas politikası uygulamak nasi bir kafadır anlam veremiyorum. Hele ki Amerika fed faiz artıyor ekonomisi düzeltmek için ve diğer tüm ülkeler biz paramızı değersizleştirip bulvarı vs sepet sepet emeğinizi götürdüler yok pahasına. Hala bunların ardına giden varsa bir gram beyinleri yoktur. Bu seçim cehaletle bilgeliğin seçimi olacak.
dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çubuk kraker 50 kuruştu, çok severim ve her gün alırım. Bisküitler, cipsler hepsi 4-5x oldu. ÇUBUK Kraker 2.5 - 3 TL oldu.
Ama USD 2x bile olmadı, aslına bakarsan doların en az 40 tl olması lazım şu enflasyona oranla.