Mexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim hiç bir siyasi parti ile alakam yok, hiç bir siyasi partinin propagandılığıda yapmam , oyda kullanmıyorum.Ama hiç bir kimse şu an ülkenin başında kim olursa olsun, Cumhurbaşkanına hakaret vari konuşması hiç hoş değil , fikir söylenir ama iftira ve hakaret gerçekten hoş değil.
Yorumlarınız ortada , lütfen siyaset yapmayalım.iyi günler dilerim
Kesinlikle apolotiksin kardeş :d adam cumhurbaşkanına hakaret bile etmemiş ama algı yapmaya bayılıyorsun lafa gelince siyaset yapmayalım yapacağız siyaset benim yediğim ekmeğin fiyatını etkilerse her yerde yapacağız !