@obisa; @oncasey; ilginiz için teşekkür ederim ilgileneceğim ajans geçmişim olmadığı için olumlu bakacaklarini düşünmüyorum ama yinede tabiki elimden geleni yapıyorum bu süreçte. Umarım olumlu bir geri dönüş alırım