Merhaba ben Mustafa GÜLEBENZER depremzedeyim, evimiz ağır hasarlı olduğu için herhangi bir eşyamızı alamadan 15-16. günün ardından Samsun'a geldik misafirhanede kalıyoruz ve bilgisayarım olmadığı için iş yapamıyorum bir dizüstü bilgisayara ihtiyacım var Grafik tasarımcıyım Devletin, Firmaların, Kurumların veya herhangi bir Derneğin bu konu hakkında yardımı dokunup yada dokunmayacağını bilmiyorum ve yardım almak istiyorum. Konu hakkında yardımcı olur musunuz?veya bilgisi olan biri yardımcı olabilirse çok mutlu olurum