yorumunuz için çok teşekkür ederim fakat eğitim vb. satışım yok ve olmayacak. sevap olayına gelincede 2 ayaklı değilde 4 ayaklı allahın dilsiz kullarına yapıyorum bütün hayır işlerimi hayırlı geceler.
Hocam konuyu takip ediyorumda diliniz baya sert zamanında birilerinden zarar görmüş gibisiniz yoğurdu üfleyerek yemenizden belli

, hayırlı kazançlar hocam