Kur korumali sayesinde dolar sabit kalmiyor ve secimden sonra parlamenter sisteme kadar artabilir ama hukuk sistemi ne zaman düzelirse o zaman düşer
Hocam çubuk kraker 50 kuruştu, çok severim ve her gün alırım. Bisküitler, cipsler hepsi 4-5x oldu. ÇUBUK Kraker 2.5 - 3 TL oldu.
Ama USD 2x bile olmadı, aslına bakarsan doların en az 40 tl olması lazım şu enflasyona oranla.