Merhaba R10 ailesi Biraz yardımlarınıza desteklerinize ihtiyacım var

bundan 8 Ay önce bir işe başladım hala çalışıyorum ufak tefek iddia k*mar oynayan birisiydim ufak miktarlar 50-100 gibisinden öyle keyfiydi zaman geçtikçe bu miktar arttı arttı kaybettikce kaybettim bir gece de beni 8 ay geriye attı simdi toparlanamıyorum birşey cıkıyor karsima her ay simdi diyebilirsiniz bumu borç bunu dert diye ama yemin ederim uyuyamıyorum artik geceleri
güncel borç 5400 kredi kartı bu kadar baska bi borc yok fakat işte telefon kredisi faturası eve yardım derken gene yetişmiyor kapatamıyorum diyorum ki 300-500 atayim birşeyler olursa kapatırım kayip kayip kayip her ay aynı dert tasa yardımcı olabilecekler varsa yorumlara bekliyorum

kafanızı sisirdiysem özür dilerim. Hayırlı geceleriniz olsun

Tek tavsiyem şu olur oynayan varsa oynamasın bıraksın acilen
oynamayan da hiç heves etmesin