Bende ilan koyduğumda, 10 kişinin 6'sı bu şekilde mail istedi. Bilinçli olsak da ilkinde düşündürdü..
Dikkat etmeyenler var ki yapıyorlar bu taktiği
Bi bitmediniz 😀 banada geçenlerde geldi.
şikayet edin hocam yanda 3 noktadan
hem ürün satıyorsun hem sattığın ürün için bin lira istiyorlar ya arkadaş kim buna inanır

bunlar harbi deli ya bari mantıklı bişey yapın mantığı bile yok .d
1000 tl konusundan sonra baktı saf bu kartınızın bakiyesi kadar yazın diyecek kadar yüzsüzler