harison adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim konumada yazmistiniz niye önce üye sonra ödeme diyordunuz bu şekilde sizin çalıştınızi ben sanmıyorum çalışıyorsanız bir kaç referans gösterir miainiz konu altinda
Konuyu bu şekilde açmamın sebebini anlatayım, grup ortak olduğu için daha önce ödeme yapıp işlem yaptırdığımız kişi ödemeyi alıp 1k ekledikten sonra ekleme yapmadığından ortaklarıma karşı sorun yaşadım. Yoksa kendime yaptığım/aldığım işlemler de böyle ilerlemiyorum.