Daha önce Get üzerinden ilan açmamış arkadaşlar dikkatle okusun paranız yanmasın.
Sarı siteye telefon ilanı açtım param güvende üzerinden, ilk defa bu şekilde satışta bulunuyorum, anında bana bir mesaj geldi
Dedim herhalde bu işler böyle oluyor cevapladım derken dedikleri gibi mail geldi.
Aslında direk mailden anlamam gerekiyordu ama şaşkın olduğum ve ahan telefonu 5dk da sattım hevesi ile hemen onaylaya tıkladım
Şuraya baksanıza adamlar ne güzel süslemişler

bu arada mobilden ilk tıkladım orda canlı chat vardı işte kişiyi yönlendiriyor.
hesabınızı onaylayın filan derken muhabbet uzadı yav ne onaylaması hanfendi diyorum 1000tl bakiyesi olsun diyor yok güvence diyor kargo çıkmazsa alıcıya gidecek diyor paranız kargo sonrası iade olucak diyor, bende diyorum devamı küfürlü atmadım

, 1000tl mi yazayım farklı bi rakam yazsak olmuyormu dedim ordaki ş... de kartınızın bakiyesi nekadar sa onu yazın dedi yav sizle anlaşamıyorum ben arayacağım sizi dedim. hemen sarı sitenin telefon numarasını çevirdim bağlandım bizde böyle bir uygulama yok dedi prosedürleri anlattı iyiki yapmamışşınız vs dedi, verilmiş sadakamız varmış ne diyim, Allah bunları ıslah etsin.