Geçmiş olsun bende geçen hafta banlandım, hesapta 31K bakiye vardı, ödeme gelecek diye mail aldım daha sonra google beni geçersiz tıklama olarak cezalandırmış ve
Geçersiz Trafik - İçerik için AdSense
−₺69.669,89
Borç çıkarmış

Sonra kesinleşmiş kazantan bunu düşmüş ve 38K borçlu kalmışım
Geçmiş olsun hocam.Bende geçersiz tıklama olarak 0.68 kuruş düşmüşler.Bakiye duruyor.