Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun bende geçen hafta banlandım, hesapta 31K bakiye vardı, ödeme gelecek diye mail aldım daha sonra google beni geçersiz tıklama olarak cezalandırmış ve

Geçersiz Trafik - İçerik için AdSense
−₺69.669,89
Borç çıkarmış Sonra kesinleşmiş kazantan bunu düşmüş ve 38K borçlu kalmışım

Geçmiş olsun hocam.Bende geçersiz tıklama olarak 0.68 kuruş düşmüşler.Bakiye duruyor.