Konu
İyinet.com.tr
10-08-2005, 10:43:49
#4
OnurSqL
Misafir
sanmam valla iyinetadmin amerikada diye biliyorum..türkçe karakter kullanmaz ve template kullanıp kaliteyi düşüreceğide aklımdan geçmiyor