Merhabalar forumda bulunan iş sahipleri hocalarıma danışmak isterim cevaplarlarsa memnun olurum. Türkiyenin lider hosting firmalarından birinde hosting sahibiyim dün bir işlem yaparken firmanın yüksek bir ölçüde zarar edeceği bir açığını buldum sanıyorum yeni kampanya yaparken yazılımsal bir hata meydana geldi bu açık sayesinde 4k civarı bir hizmeti ücret ödemeden şahsıma aldım 2 gün bekledim ve firmanın bunu fark etmediğini sistemin işlediğini gördüm bunu firma ile iletişime geçersem ödüllendirirler mi acaba fikriniz varmı önerilerinizi bekliyorum.
güzel hosting değil mi hocam