aliyasiny65 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
puplic_html adlı klasörün olmadığını söylüyor. public_html yerine puplic yazmışsınız sanırım yanlışlıkla.
Teşekkürler.

MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Composer kullanırken root üzerinden değil başka bir kullanıcı üzerinden işlem yapmanız gerekiyor.
2. Flarumun kurulu olacağı dizin boş olmalı. rm -rf public_html/* ile klasör içini silebilirsiniz bilginiz yoksa kullanmayın.
3. Puplic html değil public_html olacak.
teşekkür ederim.