Konu
10 yıllık memurum maaşımı söylemeye utanıyorum
12-03-2023, 23:16:14
#16
yilmazemirhan
TheBoss3452 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devlette 7 senelik mühendisim 18bin lira aliyorum
Mühendisler daha fazla alıyor diye biliyorum ben yeni atanmış bir memurum derecemi tam olarak bilmiyorum 10. Derece falan olmam lazım. 18.5k alıyorum. Mühendisler genelde 23-24 alır.