TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlette 7 senelik mühendisim 18bin lira aliyorum
Mühendisler daha fazla alıyor diye biliyorum ben yeni atanmış bir memurum derecemi tam olarak bilmiyorum 10. Derece falan olmam lazım. 18.5k alıyorum. Mühendisler genelde 23-24 alır.