Bu yorumum için topa tutulabilirim ancak yinede yazmaktan çekinmeyeceğim. " Asgari ücretle aynı gelire sahibim " demek istemiyosanız ya gidin özel sektöre ticarete atılın, yada işinizde en üst seviyelere çıkın. Ayrıca asgari ücretliden %30 civarı daha fazla maaş alıyorsunuz, aynı değil. Asgari ücretlinin çalışma şartları zordur, işinin bir garantisi yoktur. İşi hiç bitmez, bitsede yeni bir iş mutlaka çıkar. Siz mesainizin her saatini kurumunuzdaki cihazların bakım ve onarımına mı harcıyorsunuz ? Şahsen kendim bir süre resmi bir kurumda garsonluk yaptım. İş yüküne ve çalışma devamlılık kaygısına gelince benim işim garanti diye rahat edip maaşa gelince kendinizi asgari ücretli ile bir tutmayın.