nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu diyenlere hayranim. Hükümet politikası yüzünden iş bırakmak ha. Ayrıca benim elimde memurluk dışında mesleğim yok. Kim beni özelde ise alır.
Hayırlısı olsun o zaman hocam. Rabbim yolunuzu açık etsin