Selamlar
Yurtdışı siteniz varsa kesinlikle kullanmanızı öneririm.
Cookies eklentinin dışında cookies ile nelere izin verdiğiniz, nelere vermediğinizi açıkca yazmanız ve bu fonksiyonel işlemleride sitenize uyarlamanız için profesyonel destek almak lazım.
Benim yurtdışı sitemde düz bir cookies eklentisi vardı sadece "ok" işareti

kullanıcı tarafıma dönüş yaptı.
"Siz ne hakla bana izin vermediğim işlem için zorla onay alıyorsunuz diye."
Bende kendi cookies yazdım siteye uyarladım
Siteye güven artmakta ayrıca avrupada zorunludur.