arkadaşlar herkese iyi akşamlar amerika'da şirket açmak istiyorum mükellef en kolay yolu fakat mükellef harici ona benzer alternatifler var mıdır şunu buldum ama nasıldır bilemedim çok güven vermedi https://amerika.llc/ sizin önerileriniz var mıdır yada daha önce açtıysanız tecrübelerinizi dinlemek isterim