Mcs26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben subeden yapilandirdim perşembe günü 66 lik borcu 91 olarak ödeyeceğim 24,ay
Ödeme kolaylığı diliyorum hocam. Benim çok yok bi 12-15 bin kadar da son 1 buçuk yılda başa gelmeyen kalmadı ondan biraz aksattık herşeyi. Bakalım ben de yapilandiracagim bir şekilde