Merhaba, banka tarafından icraya verilen borçlar yapılandırilabilir mi ? Yapilandirilirsa en fazla kaç taksit olabilir ve son olarak yapılandirma yapılması için illa da bankaya gitmek mecburi mi, müşteri hizmetlerinden yapabilir miyim ? Bu konular hakkında bilgisi olan hocalarım varsa bilgi verirse sevinirim. İyi akşamlar