Genç Girişimcilik olarak firmami açtım 1 Yıllık Bağ-Kur ve 3 yıl 75.000 TL'ye (150.000₺ olmuş sanırım) kadar gelir vergisi muafiyim. KOSGEBe başvurdum ileri girişimcilik olarak yaptığım iş ile nace kodu uyumsuz dediler bin bahane uyduruyorlar. Destek vermemeye calisiyorlar üstüne yalancı duruma düştük. Devletin verdiği sertifikayı KOSGEB o yalan olmaz öyle şey diyor. Genç Girişimci olarak devletten yararlanabilirsiniz ama KOSGEB tamamen boş bir yer.