Arkadaşlar merhaba,
Yakın zamanda düğünümüz olacak ev eşyası almaya başlayacağız. Marka model vs karar vermedik fakat ekonomik markadalardan düşünüyoruz inegöl mobilya türü.
Sorum ise, mobilyacılar taksit yapıyor mu? vadeleri genelde ne kadar oluyor?