Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5-10 TL kazanmak için atlayan olur illaki, bu forumda öyle sazanlar çok var. Hesabınıza girmeyen bir para için fatura keserseniz bu naylon fatura olur.

https://www.ozbey.av.tr/sahte-fatura...ezasi-ne-kadar
hocam aslında konu şöyle, ben R10 üzerinden şahıs üzerinden dijital ürünler aldım satışını yapacağım fakat alım yaptığıma dair benden fatura isteniyor aldığım şahıs ta şirketi olmadığı için bana fatura kesemiyor. Bunun için bana ürün satıldığını gösteren faturaya ihtiyacım var.