Her yere baktım ama henüz bir şey yok, hastanede yatıyorum bir anda yatak hareket etti gibime geldi hemen kendimi yatagin kenarına attım bir süre bekledim ya başım döndü yada deprem oldu, sonra hastanenin koridorundan bir şeyler düştü gibi sesler geldi şimdi de herkes ayaklandı dışarı da acayip bir rüzgar da var.

Edit; twittera bakayim dedim Samsun gündemde ama depremle ilgili bir şey yok. Ya kafayı yedim hayaller görüyorum yada bir şeydir oldu.