Paypal ın gitmesi paypal nakit ile oldu!
Debit sistemini deniyorlardı zaten 2 ülkeden biri idik
Bizde o ara bddk lisanslama mevzusu vardı biraz siyasi kulisler döndü bürokratik olarak bir ön ödeme kanalın mv ve bakanları oldu hatta mv akrabaları o ön ödemeli (adı bende be sizde) yancıları ile paypal ın önünü kestiler herkes sanıyor paypal Türkiye sunucu getirmedi o yüzden halbuki mevzu o değildi