Hala yapılıyor. Eskiyi bilmiyorum ama kazançları gayet tatmin edici, memnunum.
İlk girecek birisine ne tavsiye verirsiniz?
Hangi ülkeleri hedeflemeli?
Bazı yorumları gördüm girmeyin vs gibisinden.
Yurt dışında şirket kurulumu şart mı? Yoksa TR'de olsa yeterli mi?