Yahu bana bir örnek gösterin madem. 10 $ karşılığında Amerika'da İngiltire'de yaşayan birçok kişinin bilgilerine rahatlıkla ulaşabileceğimiz bir sistem. Hadi ulaştık diyelim rahat rahat kullandıktan sonra elimi kolumu sallayarak gezebileceğim bir sistem. Bende biliyorum en güvenilir banka sistemlerini bile bir gecede patlatabilecek kişilerin/grupların olduğunu. Ancak böyle bir şey yapıldığında gizlenebilirler mi? Cezasız kalır mı bunlar? Tutturmuşlar vay efendim güvenlik açığı her yerde varmış. Evet evet tüm Avrupa bizi kıskanıyor. Yeter artık bir şeyleri normalleştirmeyi bırakın. Yanlışa yanlış diyin.