Yıl 2014 'de paypal hesabıma kart tanımlaması yapmak istemiştim. Kart tanımlaması yaparken 3 tl kesiyordu doğrulama amaçlı ama kartımı sistem onaylamıyordu ve 3 kez denedim 9 tl kesmiş ama onaylamamıştı. Tanımlı mail adresinden destek talebi oluşturmuştum. Hem kesilen ücreti iade etmişler hemde paypal hesabıma 50 tl yükleme yapmışlardı. İşte o zaman paypal'ın kalitesini anlamıştım.