Yüzde 90 ihtimalle ederinin çok çok altında görünce uyanık davranmak istediniz.
Yanlış anlamayın da sizin durum dolandırılmak değil bildiğiniz ava giderken avlanmak her şeyin bir piyasası ve maliyeti var bunları bile bile nasıl o fiyattan aşağısını almaya çalışıyorsunuz hayret valla.
Eskiden olsa hataydı bilmiyorduk falan denir anlarım da artık her yerde bu tip dolandırıcılıklardan vs bahsedilirken nasıl inanıyorsunuz böyle şeylere.
Olay da büyük ihtimalle Facebook ya da İnstagram üzerinden çok ucuza ürünü buldunuz adamla konuştunuz size bakın yerim yurdum belli bu da dükkan videom bu diye iletti telefonu almak istediğini belirttiğinizde almak isteyen birkaç kişi daha var kapora atarsan sana ayırırım ve yollarım diyince de siz bu parayı yolladınız doğru muyum?