Şu saatten sonra kimse Tether'e rakip çıkamaz, Busd ise piyasa hakimiyetini arttırır. Tabi olan yine piyasaya yani bize oldu, ardı arkasına fud lar geliyor Kucoin davası, bir madencilik şirketinin iflas açıklaması, HT nin 4.8 dolardan bir süreliğine 0.31 dolara düşüp hala tam olarak toparlanamaması, Fed şahin duruşu derken bu hafta yeterince fud gördük zaten. Abd tarım dışı istihdam verisinin yansıması da olacak elbet, şu bankanın batışı da her daim olduğu gibi yine güvenli liman altına yaradı, tüm dünya borsaları %1-3 arası ufak yaralar aldı, spekülatif varlıklar yani kripto gibi piyasalara sağlam bir yumruk indirdi. Bakalım, yakın zamanda fomo dalgaları da olacaktır elbet.