aslnclassy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam valla ben kontrol ettim de göremeedim 3 ayı doldurmak gerekiyormuş ben 2 aydır üyeyim 14 tradeim var
https://www.r10.net/uyelik/davetiye/ ben buradan almıştım şansını deneyebilir davetiyesi olan kimseyi bulamazsa