bundan 3 4 sene önce o ortamlarda takiliyordum daha kimse bilmiyorken ne olduysa şu sene gecen sene içinde oldu hatta isim soyismimi girip babamin numarasini bulup babama yazip dalga geçiyorlar en son canım sıkıldı bende onlara sorgu attırmıştım. maalesef bu çok üzücü böyle bir şeye kolayca erişilmesi çok üzücü..
Denk geldiğinde artık dava açacağım. Aracılık edenleri, tehdit edenleri, paylaşanları ve bulaşan denk gelen herkesi şikayet edeceğim yetti gari