Konudaki bir cümlenize kesinlikle KATILMIYORUM. Bizim ülkemizin sistemi beceriksiz diye birşey yok ! Her ülkenin dataları satılıyor yabancı gruplara da göz atarsanız görürsünüz zaten. Her fırsat bulduğunuzda neden ülkemizi aşağılamaktan kötülemekten geri durmuyorsunuz inanın anlamış değilim.