kadirtas1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu veritabanına googlede arama yaparak 5 10 dakıka gezıktıkten sonra erışmenız mümkün bizde bilgilerimizin satıldıgını sanıyorduk meğer bedavaya gitmişiz.
Can sıkıyor bu ..

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de hiçbir verinizin hiçbir kurum tarafında önemi yoktur girin veri sızıntısı olan firmalara her gün birileri her firmadan sızıntı oluyor aklı olan yurtdışına gidip isim ve kimlik değiştirerek hayatına devam eder.
Umarım bu düzendeğişir